FÖRSLAGSLÅDA

Hjälp oss bli bättre, förmedla ditt förslag till oss!

PARTNERS

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
18 timmar sedan

Glöm inte att anmäla er till någon av våra städdagar. Er insats är viktig för klubben.

Vi har lagt till en vardag också för er som inte kan på helgen, måndagen den 8 april.

Det lottas ut en spelavgift bland deltagarna och vi bjuder på hamburgare.

Maila er anmälan till info@lidkopingsgk.se
... Se merSe mindre

Det lottas ut en spelavgift bland deltagarna och vi bjuder på hamburgare.

Maila er anmälan till info@lidkopingsgk.se
22 timmar sedan

Tisdag 19e mars stänger vi kansliet lite tidigare. ... Se merSe mindre

Tisdag 19e mars stänger vi kansliet lite tidigare.
6 dagar sedan

I lördags hade vi vår årliga kommittédag.

Strax över 30 deltagare var med från våra olika kommittéer och vi hade bra samtal där en en del var information och en del grupparbete i vardera kommitté.

Till lunch åt vi en god smörgåstårta.

En trevlig och givande dag.

... Se merSe mindre

I lördags hade vi vår årliga kommittédag.

Till lunch åt vi en god smörgåstårta.

En trevlig och givande dag.

Vi söker några flera deltagare till några av kommittéer, vill du vara med så är det bara att höra av sig till kansliet.Image attachmentImage attachment