Medlemsförmåner

Som fullvärdig medlem vill vi att du ska ha lite extra förmåner hos oss, nedan ser du de saker som du har tillgång till.

• Fritt spel på Lidköpings Golfklubb alla dagar utifrån banstatus och tillgängliga starttider.
  • Ta med en gäst som får 100 kr rabatt vid spel i samma boll (gäller spelrättsinnehavare).
  • Köpa Skaraborgsgolfaren och få förmånligare greenfee på medverkande banor.
  • I det fullvärdiga medlemskapet ingår 20 utkast på rangen, säg till oss i receptionen så fyller vi på dessa på ditt personliga rangekort.
  • Möjlighet att köpa ett årskort på driving rangen för 1500 kr och då få tillgång till fria rangebollar (dags begränsning 5 utkast).
  • Köpa personligt paket med 5 stycken greenfee på Lundsbrunn Golfklubb för 1000 kr.
  • Spel till reducerad greenfee på klubbar som har samarbetsavtal med Lidköpings Golfklubb.

Skaraborgsgolfaren
- för mer och bättre golf på hemmaplan!

Du som fullvärdig medlem erbjuds köpa till Skaraborgsgolfaren i ditt medlemskap för 995 kr. Sedan spelar du gör en greenfeeavgift på 125 kr (vardagar) och 150 kr (helg) per runda på övriga 5 anslutna banor.

Medverkande klubbar: Billingens GK, Ekarnas GK, Lidköpings GK, Läckö GK, Vara-Bjertorp GK & Töreboda GK.

Vänklubbar
Skövde GK: 490 kr vardag
Kobergs GK: 325 kr vardag / 350 kr helg
Uddevalla GK: 325 kr vardag / 350 kr helg
Mariestads GK: 325 kr vardag / 350 kr helg
Herrljunga GK: 325 kr vardag / 350 kr helg
Falköpings GK: 325 kr vardag / 350 kr helg

Lundsbrunns GK: 325 kr vardag /350 kr helg
5 personliga greenfee för 1000 kr

Alla Medlemmar

Alla våra medlemmar har möjlighet att köpa ett årskort på driving rangen för 1500 kr och då få tillgång till fria rangebollar (dagsbegränsning 5 utkast).