Greenfee

Vi tillämpar varierad prissättning på greenfeen. Ordinarie greenfee 575 kr, priset kan variera mellan 300-575 kr.

Priset baseras på tid och säsong, se aktuell greenfee i appen MG Bokning eller på MinGolf.se.

Vi har heldagsgreenfee.

Vänligen kontakta kansliet vid spel 9 hål så uppdaterar vi greenfeepriset på er bokning.

Gäst till medlem med spelrätt
100 kr rabatt till en gäst per spelrättsinnehavare som spelar tillsammans, vid 9 hål halveras rabatten och blir då 50 kr. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Greenfeemedlem Lidköpings Golfklubb
Som greenfeemedlem i Lidköpings GK får man 150 kr i rabatt på dagsgreenfeen. Önskar man spela 9 hål halveras rabatten och blir 75 kr i rabatt på 9-hålsgreenfeen.

Vänklubbar

Skövde GK: vardag 375 kr
Kobergs GK: vardag 300 kr / helg 350 kr
Uddevalla GK: vardag 325 kr / helg 350 kr
Mariestads GK: vardag 325 kr / helg 350 kr
Herrljunga GK: vardag 325 kr / helg 350 kr
Falköpings GK: vardag 325 kr / helg 350 kr

Lundsbrunns GK: vardag 325 kr / helg 350 kr
Möjlighet att köpa 5 greenfee för 1000 kr

Överenskomna priser gäller fullvärdiga medlemskap i resp. klubb. Övriga medlemsformer betalar ordinarie greenfee.

Skaraborgsgolfaren

Ett samarbete mellan Billingens GK, Ekarnas GK, Lidköpings GK, Läckö GK, Töreboda GK och Vara-Bjertorp GK.

För att ta del av detta kan du som fullbetalande medlem betala 995 kr och spelar sedan för 125 kr i greenfee på vardagar och 150 kr på helgdagar på ovan nämnda klubbar. Kontakta kansliet på din hemmaklubb för att koppla på detta medlemskap.

Golfa Runt Vänern

Spela golf på 17 härliga golfbanor!

Här finns 17 härliga golfbanor med möjlighet till en aktiv och omväxlande semester! Ta chansen att golfa runt Vänern. Hög eller låg handicap spelar ingen roll. På Golfa runt Vänerns golfbanor finns möjlighet till spel i härlig atmosfär och vacker miljö. Med Golfa-runt-Vänernkortet kan du valfritt spela golf för 300 kr per golfrunda och det gäller alla dagar.

Junior - 5st greenfee 500 kr
Senior - 3st greenfee 990 kr
Senior - 4st greenfee 1300 kr
Senior - 5st greenfee 1550 kr
Senior - 6st greenfee 1800 kr

Korten köps enklast via Golf runt Värnens hemsida. Läs mer här

Greenfeeöverenskommelse för juniorer

Nedanstående golfklubbar ingår i Västergötlands Golfförbund och upplåter för juniorer fritt spel på klubbens anläggning enligt nedan.

• Junioren ska vara fullbetalande medlem i klubben.
  • Junioren fyller högst 18 år under året.
  • Junioren får spela högst 3 gånger per klubb.

Alingsås GK, Billingens GK, Borås GK, Bredareds GK, Brevikens GK, Ekarnas GK, Falköpings GK, Herrljunga GK, Hökensås GK, Hörlycke GK, Kinds GK, Knistad G & CC, Kobergs GK, Lidköpings GK, Lundsbrunn GK, Läckö GK, Marks GK, Mariestads GK, Onsjö GK, Ribbingsfors GK, Skövde GK, Töreboda GK, Ulricehamns GK, Vara-Bjertorp GK och Vårgårda GK, Åsundsholms GK.